Van Everglades naar Outtrigger Beach resort Fort Meyers Fl. US

4 september 2014 - Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Dreigende wolken door de ondergaande zon aangelicht. Maar geen regen

Vandaag hebben wij stralend weer 33 C zon en af en toe wat wolkjes . Men verwacht korte onweersbuien, maar deze hebben we tot nu toe niet gezien.

Vanmorgen om 6 uur vertrokken uit het hotel in Miami Beach richting the Everglades. De reis verloopt voorspoedig, want we gaan immers Miami uit, wie Miami in gaat komt in rijen files te staan. Eerst even tanken aan de rand van the Everglades, want tanken in the Everglades is duurder en er zijn niet veel tankstations .(1 gallon is circa 3,8 liter voor $ 3.44 wat overeenkomt met € 2,58 of te wel €0.68 per liter). Ook maar even een nieuwe zonnebril gekocht, want de andere zat namelijk een schroefje aan los, waardoor het glas eruit viel. Net als de dronken aardbei die ons gisteravond  lastig viel bij de bushalte in Miami Beach daar zat ook een schroefje aan los. Hij praatte als een kip zonder kop, waar trouwens meer Amerikanen last van hebben.

Wij gaan nu eten ........... deel twee volgt, omdat internet hier zo slecht is, is de helft van ons verhaal verdwenen. Zal ik straks weer over moeten maken natuurlijk was ik bijna klaar met het verhaal. BALEN... steeds vaker wordt internet / WI-FI (spreek uit (WAaY- FAaY anders begrijpen ze dit niet), belangrijker en vooral gratis, daar houden wij Hollanders van.

Groetjes M&A