laatste dag

16 september 2014 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Opstaan .... de koffers staan al klaar,even douchen en rijden naar Blue bay (blaauw baai) om te ontbijten. Hierdoor hebben we geen rommel en het is daar goed vertoeven.  Goed gevuld gaan we de terugreis aanvaarden, om 15:00 lokale tijd vertrekt ons vliegtuig naar Miami - en dan van Miami naar Londen en door naar Amsterdam.

Ons verblijf in Florida is perfect verlopen even als ons verblijf in Ban Topa. Deze laatste is zeker een aanrader. Reisbureau  WRC heeft waargemaakt wat ze beloven. Nu nog de terugreis naar huis.

Tja aan al het mooie komt dus een eind. Bedankt voor de reacties op reislogger en op faceboek - waths app. Leuk dat jullie meeleven en ons het plezier aan deze vakantie hebt vergroot, omdat je toch het thuisfront een beetje mist..

@ Frank en Diana als ik er weer ben espresso extra extra sterk op het werk.

@ Dirk, Marja en Cujo, Danki we komen uitgerust thuis.... november staat Rome op     stapel

@ Treintje en Jan We doen voorzichtig.

@ Flying Turtle. ik heb er mee gezwommen kun jij ook maar moet je jouw bakje groter maken..  See you soon

@ Jor. we hebben Clarks Outlet gezien in Miami en met personeel gesproken de           foto's kun je bestuderen. Moest je hier ook niet heen met een introducé? Danki

@ Crijn en Sjoukje toedeloeti helaa(r)s geen foute laars te vinden, ze worden            "normaler" in the USA, maar .............wel iets leuks om mee te     gooien.  Slpasch!!!!

@ Benno jouw accent is ook een beetje Antilliaans je zou hier goed tussen passen.      .......HaHa.

@ Yardena ben je nu muggenbultjes vrij?

@ allen danki, danki

Groetjes Marianne en Alex

Miami  - Londen - Amsterdam en dan naar huis ...............................

1. AJ Grootemarsink:
    16 september 2014
    Hele goede en fijne terug reis ...
    We spreken jullie vast snel weer.
  2. Anton en Linda:
    16 september 2014
    Bedankt voor wederom mooie verhalen. Goede veilige thuisreis.
    anton en Linda
  3. Jelkie:
    18 september 2014
    dag Alex & Marianne

fijne reis terug ik heb van Anton vernomen dan je het leuk heb gehad !!! ;)

gr.
    Jelle