Naam:
Foto’s:
152
Video’s:

Over mij

Over ons, Onze vorige rondreis van september 2013 is ons zo goed bevallen dat we in september 2014 nog een keer op reis gaan naar de Verenigde Staten, maar nu met een weekje curaçao erbij.  (zie onze logger http://mariannealex.reislogger.nl). We gaan weer een rondreis maken en wel door het zuiden van Sunshine State, Florida. De Hotels zijn uitgestippeld en de vlucht is geboekt. Ook de vlucht van Miami naar Curaçao is geboekt en daar verblijven we in een Appartement voor een week. Onze vorige reis was een avontuur en zo'n avontuur is zeker voor herhaling vatbaar. Toen lag onze reis accent op de 4WD jeep trip, deze keer meer op Stranden, snorkelen en de natuur rondom de wateren.

Helaas kan ik niet de tekst aanpassen maar mij is wij en ik is onze reis.

Over mijn reis

Over onze reis,

Shunshine State en the Caribic.

Onze reis gaat deze keer naar het zuiden van Florida en naar Curaçao. In het Zuid van Florida gaan we een roadtrip maken. We landen in Miami  en doen als eerste Maimi Beach aan. (Bijna alle hotels liggen direct aan het strand).

De reis gaat langs The Key's, The Everglades, de Golf van Mexico (met zijn hagel witte stranden en natuurgebieden), Orlando en als afsluiter de stranden / Cape Canaveral langs de west kust van Florida. Na zo'n roadtrip gaan we van Miami naar Curaçao.Hier verblijven wij een week in een appartement. Met een jeep willen wij alle verborgen plaatsen en de niet toeristische stranden bezoeken. Of dat laatste lukt ???

Een Roadtrip langs:

Miami Beach, The Keys, Everglades, Golf van Mexico, Orlando ,Cape Canaveral, Westkust Florida

Natuur
The wetlands, koraalriffen, palmen, witte stranden, tropische vissen, zeekoeien (Manatee), zeeschildpadden, dolfijnen, alligators, pelikanen, flamingo's enz.

Relaxen in Curacao,

Snorkelen, zwemmen, markten bezoeken, Willemstad met pondjesbrug, national park bezoeken, baaien met stranden enz.

Wij hebben er zin in.

Marianne & Alex

Bezochte landen

Ik heb 22 landen (9%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, Servië, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.