The Dutch(eese) goes Sunshine State and the Caribian

6 april 2014

Howdy,

Vorig jaar hebben wij een mooie reis gemaakt met een reisblog. (http://mariannealex.reislogger.nl/)   Het was erg leuk om reacties te ontvangen. Deze reacties hebben we vereeuwigd in een reislogger boek. Ook als we hoogbejaard zijn kijken we hier nog vaak op terug. Jullie reacties zijn dan ook weer meer dan van harte welkom.

Dus een Reislog maken is ons zo goed bevallen dat we dit nog een keer gaan doen. Onze reis gaat nu door Florida en Curaçao.

Tja .... het duurt nog wel even, pas in september, alhoewel laten we maar eerlijk zijn dat is zo. Het voorbereiden is begonnen, wat willen we absoluut doen en zien en dat is geen gemakkelijk taak. In ons schets reisboekje maken we notities met potlood met coördinaten (zoals o.a. met Mile-Marker). De lijst wordt steeds groter en we moeten weer gummen. Tja, plannen is leuk, maar het onverwachte in een reis is het leukst. We laten het over ons heen komen. Uiteraard wel een paar punten die wij willen bezoeken als rode draad, met mini wandelroutes van 2 - 5 mile voor onderweg om de benen te streken.  Op Curaçao hopen we met een Jeep het eiland te kunnen verkennen om onder andere pootje te baden in het azuurblauwe water, maar ook lokale cultuur en de gezelligheid proeven is een must , daar waar de ABC eilanden om bekend staan. Jaah, Mann !

We keep you informed

Greetings,  Marianne & Alex

(foto van Ontdek Amerika.nl, site / Quang-Tuan Luong (The Everglades)

1. Yardena:
    13 april 2014
    Voorbereiden is juist super leuk! Samen lekker in de stemming komen" geweldig toch".
    Wij volgen jullie weer met veel plezier straks...leuk om bij te blijven en mee te lezen/beleven vanaf papier. En graag veel mooie foto's plaatsen. kuzzz yardena