Nog 7 weken dan begint de countdown

Bon dia, good day,

Wij verheugen ons erop dat de reis nadert. Leuk om weer eens een log te schrijven en reacties te lezen. Zo hopen we het thuisfront weer van de nodige informatie te kunnen voorzien. Dit jaar gaan wij meer filmpjes maken, hetgeen wij de vorige reis te weinig hebben gedaan. (Waarvan we dus een beetje spijt hebben). De camcorder kan onder water dus wie weet?

De douane in The States en England zijn dit jaar weer verscherpt, we moeten alle oplaadbare batterijen in ons apparatuur vol hebben. Tja, en als we zo nagaan is dat nogal wat. (Opgeladen batterijen wegen meer, Haha)

We gaan op vakantie en nemen mee......., maar de koffer zal wel niet zo gevuld zijn als vorig jaar. Toen moesten wij met meerdere weertypes rekening houden. Wij gaan deze reis uiteraard met must do voorzien, maar vooral het onverwachte spreekt ons aan. Het echte Amerika zoeken en de massa toerisme ontlopen, dit geld ook voor Curaçao dit wordt moeilijker dan vorig jaar, dus tips zijn welkom.

Tot ziens / tschüss / Bye / Ayó................................... groetjes Marianne en Alex

1. Marja Euverman:
    Hey.
    Ik dacht een reisverhaal van de Mengers,maaaaar, dit is een verrassing!!!!
    Jeetje,dat jullie ook alweer zo dichtbij jullie wereldreis.hhmm. zitten.
    Geweldig zal het weer worden.
    Geniet alvast van de VOORPRET!!!
    Gr.
    Dirk en Marja
  2. Deen:
    14 juli 2014
    Tip: grote knip Westpunt op Curaçao....mooi strand! Verder veel plezier maken en nu lekker neuzen in boekjes, internetsites bezoeken, je blog bijhouden en voorzien van de laatste info voor de nieuwsgierige/geïnteresseerden onder ons. De laatste handige dingetjes aanschaffen en de koffers inpakken en gaan met je paspoort, weer mooie stempels laten plaatsen. Wereldreizigers zijn jullie inmiddels. Het aftellen kan beginnen en straks high in the sky. Have fun gr. yardena
  3. Jorian:
    15 juli 2014
    Hej vakantiemensen A+M,

Erg vervelend om daarnaartoe te gaan.....
    Ik ben benieuwd naar onderwater beelden en naar nieuwe verhalen met foto´s.

Groetjes, JH
  4. Frank & Diana:
    20 juli 2014
    Lieve Marianne en Alex,
    Vanuit de prachige United States of America, willen we jullie alvast graag een hele fijne vakantie toewensen! Die voorbereidingen zijn erg druk, maar toch ook erg leuk om er al zo mee bezig te zijn. Hopelijk maken jullie weer net zulke mooie verhalen en foto's (en video's) als de vorige keer! Enjoy!! Lieve groet, Frank en Diana (aka "de Mengers")