De koffers staan klaar en we're ready to go

Beste mensen,

De koffers staan klaar en als het aan ons ligt gaan we vandaag nog vertrekken. Het weer wordt wat beter in Nederland dus we kunnen jullie met een gerust hart achterlaten. In Florida is het heet en men verwacht hier en daar een korte afkoelende regenbui, maar wat heet afkoelen als de temperatuur rond de 30 graden blijft hangen.

Morgen gaan wij nadat we in het hotel in A'dam hebben ingecheckt met de shuttlebus naar Schiphol. Daar een beetje eten en drinken en dan laten we onze tickets uitprinten bij Britsh Airways. Zodat we dinsdag meteen kunnen inchecken en boarden. Een relaxte start is het halve werk, want stunt en vliegwerk heb je vaak bij het overstappen op één van werelds grootste luchthaven Heathrow. Op Miami int'l Airport zal het niet anders gaan, dit vooral bij de  U.S. Immigrations and Customs area(s), deze is op Central Terminal temporarily closed. Wij zullen onze weg wel vinden.

@ Crijn, Sjoukje we moesten kijken naar hele (foute) cowboy laarzen en nog iets voor Sjoukje, of dit lukt?????? Misschien wordt het wel heel iets anders. Het wordt niet iets van Alligator of Krokodillenleer. "Crocodile Alex" is namelijk geen held.... groetjes en knuffels van ons.

@Ceres, Jorian, thuisblijvers, succes met jullie Toko perikelen. Kusjjjjeeeuuuuhhh

@Harry,Truus, wij zullen uitkijken naar een instap trapje, Niet te veel lopen naar de snackbar hoor (grapje).

@ de harde werkers, hou je taai.

@ allen de groetjes

1. Anne-Marie:
    31 augustus 2014
    Een hele fijne vakantie gewenst en we blijven jullie volgen.....
  2. Jorian:
    Vakantiepeople,

Have fun en veel plezier.
    Tot Gauwwwwwwww!!!!

Groetjessssssss, J.H.
  3. Rita Ruitenberg:
    31 augustus 2014
    Heel veel plezier samen en lekker genieten van alle mooie dingen om jullie heen en van elkaar!!
  4. Frank en Diana:
    Beste vakantiegangers,
    Héél veel plezier in Florida! Ook al is het een lange trip, moet je overstappen in Heathrow en sta je waarschijnlijk lang bij de douane in Miami, het is het allemaal ZO waard! Als het kon, gingen we zo weer! Enjoy and have loads of fun!!
  5. Elke:
    Lieve Alex en Marianne,
    Heel veel plezier en fijne tijd. Die laarzen voor Crijntje Konijntje is bijzaak. Alex is al druk genoeg met zoeken naar laarzen die passen bij zijn kow-boi-hoed. Have fun. Groetjes, ons
  6. Andrea:
    Heeeel veel plezier! !!!! Groetjes Andrea
  7. Nachali:
    Heel veel plezier! ! Super mooie reis. Lekker genieten x nachali
  8. T en hto:
    1 september 2014
    Nog 1 nachtje "slapen", om weer van een stukje aardbol te gaan genieten wat zeker de nodige prikkels bij jullie opwekt. We zullen jullie verhalen vanaf hier met belangstelling volgen. Fijne vlucht, reis en verblijf.
  9. Wilma Van Olst - Teekema:
    1 september 2014
    Hoi hoi zussie en zwager,

Het eerste berichtje van ons, een hele fijne vakantie en kijk goed uit.
    En genieten maar saampjes!
    We wensen jullie een goede vlucht/reis. En een dikke kus
  10. Deen:
    17 september 2014
    Goed voorbereid op reis zo te lezen en wij denken aan jullie vanuit het warme Italië. Fijne vakantie! kuzzz deen