Esta en huurauto Curacao geregeld

27 juli 2014

Het vaste ritueel afgehandeld.

De ESTA formulieren zijn weer ingevuld en de VS gesponsord met 2 x $ 14,--
Via WRC hebben we onze reis geboekt en aangepast naar onze wensen, dat verliep naar wens. Orlando een nachtje minder en Miami een nachtje meer, want pretparken bezoeken in vakantieperiode is niet ons ding. Toch maar ff een hotel upgrade voor Miami gedaan i.o.m. WRC medewerkster die daar ook was geweest.

Het laatste wat we nog moesten regelen was een huurauto. Curaçao heeft veel aanbieders en een goede verzekering vonden wij het belangrijkste. Dan vallen veel lokale aanbieders al af. Het is een SUV geworden, lekkere hoge instap (dus geen jeep deze is erg duur of via een lokale aanbieder met te slechte verzekering pakketten ).

gr. M&A

1. T en hto:
    28 juli 2014
    Ha M&A, jullie trip komt nu echt dichtbij en wat, Alex, bij een klasse engineer hoort is de gedegen voorbereiding. Met een SUV hoog op de benen houden jullie de voeten droog. Ps. Vergeet het huishoudtrapje niet om in te kunnen stappen. Esta was voor ons een nieuw formulier. Als bij Cogas, formuliertje hiervoor, formuliertje daarvoor. Veel voorpret wensen wij jullie en zien al uit op jullie reisverhalen. T&H.