Kan het nog beter? JA!!!!

10 september 2014 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Kan het nog beter, het antwoord is ja. Vanmorgen ontbeten op het bleu bay strand onder de kokospalmen. Geweldig wat leuk en de bediening is goed. o ja niet te vergeten, gisteravond laat na een wandeling ook nog een cappuccino frappe gedronken bij de bar aan het strand.

De koffers gepakt en naar Willemstad gereden. We kunnen pas na 11 uur in het huisje van Ban Topa. Leuke stad met een kleurrijke frontzijde en natuurlijk met de bekende pondjesbrug, Deze ging net open, zodat we de veerpont maar even  hebben genomen. Lopend door kleurrijk Willemstad langs de drijvende markt, de dagelijke markt weer terug naar de kade. Na een cappuccino Frappe te hebben gedronken (koffie is te heet voor dit weer)  de pondjesbrug de weg terug te genomen.

Ban Topa...........  We melden ons aan bij de eigenaren die hun middaglunch aan het nuttigen waren, de relaxte eigenaar heeft ons gebracht naar het appartement. Tja wat moet je zeggen onze eerste indruk is geweldig, dit is wat we zoeken geen grootschalig complex en van alle gemakken voorzien. Nu kunnen we jullie alles omschrijven maar dat doen we niet. Kijk maar op http://www.bantopa.nl. drie kamer appartement met openluchtdouche en............!

We zitten lekker met de zwemkleding aan op het achterterrasje met het zwembad naast ons. Wij  hebben de koelkast gevuld en hebben van de supermarkt personeel tips gekregen waar je lekker kunt eten. Punda Plaza daar wijs je aan wat je wilt eten. Vooral geit moet lekker zijn. Speciale code " De geit is gemolken" voor de kenners in Nederland.

Zo ik stop nu we gaan naar een baai en nu  ...............Plons!!!!    Het water in, wat een lekker zwembad.

Tot nu toe Ban Topa een tien, groetjes BAAI, BAAI...........Marianne en Alex

@Ceres en Jorian. Ze hebben hier praga en muggen dus we moeten ons op het strand insmeren met deet in het kwadraat. Knuffels ons

@ Dirk en Marja en geknipte Cujo hier kun je wel wezen !!!!!!

@ Anton de tips van jouw gaan we nog verzilveren.

@ alle face boek volgers groetjes jullie weten als eerst de like nieuwtjes.

@ Sam Yardena en Riu hebben jullie een leuke vakantie gehad.

@ de olde lui groetjes uit zonnig Curaçao, we hebben naar ons zin.